دوره آموزش سئو سایت

بخش اول: آموزش مباحث مقدماتی و پایه ای سئو سایت

سرفصل ها:

آشنایی با سئو، دست برتر بازاریابی و فروش

  • آشنایی با سئو
  • اهمیت بهینه سازی سایت و جایگاه سئو برای وب سایت ها در دنیای اینترنت
  • مقایسه سئو با کلیه روش های بازاریابی و فروش
  • مزایای سئو و چشم انداز سئو یک سایت
  • انواع روش ها و تکنیک های سئو
  • سه قطب مهم در سئو سایت
  • تناقض‌های سئو
  • چکونه سایتی در صفحه اول گوگل داشته باشیم؟
  • اصطلاحات و الفبای سئو سایت
  • افزونه سئو وردپرس، آموزش نصب تنظیمات و معرفی قابلیت ها

کلمات کلیدی، استراتژی انتخاب و به کارگیری کلمات کلیدی در سایت

  • تعیین اهداف هدفمند برای سایت
  • کلمات کلیدی سایت
  • روش های بدست آوردن لیست کلمات کلیدی سایت
  • آموزش کار با ابزار Google trend
  • آموزش کار با ابزار keyword planner
  • استراتژی انتخاب و به کارگیری کلمات کلیدی در سایت (استراتژی FiboKeywords)
  • از کلمات کلیدی در کدام یک از بخش های سایت می توانیم استفاده کنیم؟

محتوا سایت (قسمت اول: محتوا پادشاه است)

  • محتوا پادشاه است؟
  • ارتباط محتوا سایت با فروش سایت
  • بیش از ۲۰ ایده برای تولید محتوای سایت
  • برای رقیبانتان محتوا تولید کنید!
  • بهینه‌سازی بخش‌های مختلف محتوا سایت
    • عنوان صفحات
    • لینک صفحات
    • توضیحات صفحات

محتوا سایت (قسمت دوم: بهینه سازی بخش های مختلف محتوا سایت)

  • بهینه‌سازی بخش‌های مختلف محتوا سایت
    • لینک‌های سایت
    • متن لینک شونده
    • تصاویر سایت
    • تگ‌های عنوان
  • ایجاد یک محتوا بهینه و چراغ سبز افزونه yoas SEO

لینک های سایت (قسمت اول: لینک های داخلی و لینک های خروجی)

  • آشنایی با لینک و لینک سازی و اهمیت لینک ها در سئو سایت
  • لینک های داخلی سایت
  • دلایل اهمیت لینک‌های داخلی و تأثیر آن در سئو سایت
  • استراتژی ساخت لینک‌های داخلی
  • نکات مهم در به‌کارگیری لینک‌های داخلی
  • لینک‌های خروجی
  • نکات مهم در به کارگیری لینک های خروجی در سایت

لینک های سایت (قسمت دوم: لینک های خارجی (بک لینک ها)

  • لینک‌های خارجی
  • انواع لینک‌های خارجی
  • عوامل تأثیرگذار در کیفیت بک لینک‌ها
  • چه تعداد لینک خارجی نیاز داریم؟
  • وب‌سایت‌هایی که نباید از آن‌ها بک لینک بگیرید.
  • خرید لینک خارجی! بله یا خیر؟
  • اقدامات قبل از تلاش برای لینک سازی خارجی
  • معرفی ۷ روش ساده اولیه جهت شروع لینک سازی خارجی

تعداد جلسات: ۸ جلسه

بخش دوم : آموزش گوگل وبمستر (کنسول جستجو گوگل)

آموزش جامع ابزار قدرتمند گوگل وبمستر بر اساس سرفصل های کتاب جامع آموزش گوگل وبمستر

در این دوره آموزشی به صورت کامل نحوه استفاده از ابزارها و گزارشات ۴ بخش اصلی کنسول جستجو گوگل آموزش داده شده است:

  • Search appearance : گزارش های مربوط به نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو و ارائه ابزارهای برچسب گذاری برای قابل فهم کردن اطلاعات سایت برای گوگل و درنتیجه نمایش بهتر در نتایج جستجو
  • Search Traffic : وضعیت ترافیک و بازدید سایت بر اساس کلماتی که کاربران جستجو می کنند
  • index : گزارش ها و عملیات مربوط به فهرست بندی و ذخیره کردن مطالب و صفحات پیدا شده
  • crawl : گزارش ها و ابزارهای مربوط به پیداکردن و بررسی کردن مطالب و صفحات سایت

دانلود سرفصل های آموزش گوگل وبمستر

تعداد جلسات: ۲ جلسه

بخش سوم: آموزش گوگل آنالیتیک

آموزش کلیه قسمت های ابزار قدرتمند گوگل آنالیتیک و نحوه استفاده از گزارشات و اطلاعات ارائه شده از این ابزار در جهت بهینه سازی و سئو سایت و آنالیز رفتار کاربران سایت که شامل:

  1. Dashboard: ایجاد داشبورد مورد نظر در گوگل آنالیتیک
  2. Shortcuts: ساخت و تنظیم کد های کوتاه جهت دسترسی سریع  بخش های مورد نظر و پر استفاده در گوگل آنالیتیک
  3. Intelligence Events: گزارشات کاملی در خصوص وضعیت روزانه وب سایت
  4. Real-Time: مشاهده آمار زنده وب سایت
  5. Audience: گزارشات مربوط به اطلاعات مخاطبین وب سایت از جمله: اینکه بازدیدکنندگان سایت چه کسانی هستند، سن و جنسیت کاربران، منطقه ی جغرافیایی، رفتار مشتریان، تکنولوژی مورد استفاده جهت دسترسی به سایت و …
  6. Acquisition: گزارشات مربوط به بسترهای مختلفی که کاربران را به سایت شما هدایت کرده اند؟ (تبلیغات ، خبرنامه ، ایمیل ها ارسالی و ….)
  7. Behavior: گزارشات مربوط به رفتار کاربران، یعنی وقتی یک کاربر وارد سایت شما شده است چه کاری کرده است و چه مسیر هایی را طی نموده است و آیا کاری که مورد انتظار ما بوده است را انجام داده است یا خیر
  8. Conversions: گزارشات مربوط به نرخ تبدیل سایت. نرخ تبدیل با تقسیم تعداد بازدید بر تعداد هدف های ثبت شده به دست می آید و معیاری جهت تشخیص عملکرد کسب و کار شما می باشد که به شما نشان می دهد کسب و کارتان خوب کار می کند یا خیر.

تعداد جلسات: ۲ جلسه

اطلاعات دوره

  • تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
  • مدت زمان هر جلسه: ۲ ساعت
  • تعداد جلسات در هفته: ۲ جلسه
  • مبلغ دوره: ۴۸۵،۰۰۰ تومان
  • دوره حضوری آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان: آموزشگاه ره جویان (چهار راه وفایی، ابتدای خیابان مسجد سید)
  • شماره تماس : ۰۳۱۳۴۴۷۷۰۰۸ – ۰۹۱۳۴۴۷۶۰۰۸
  • مدرس: محسن رجبی
  • نحوه ثبت نام: از طریق فرم ثبت نام پایین صفحه می توانید به صورت آنلاین ثبت نام و مبلغ دوره را پرداخت کنیدچ
  • ظرفیت : ۱۰ نفر

ضمیمه: دوره آموزشی سئو وردپرس

در دوره آموزشی سئو سایت تمامی مباحث آموزشی از پایه و به صورت کامل آموزش داده می شود و بدون اینکه وابستگی به هیچ سیستمی باشد شما می توانید کلیه آموزش ها را در هر سایت و سیستمی که دارید به کار گیری کنید.

با این وجود یکی از سیستم های مدیریت محتوا متداولی که در حال حاضر با محبوبیت بالایی در بحث طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم ووردپرس می باشد. و برای این سیستم افزونه های حرفه ای نوشته شده است که روند بهینه سازی داخلی سایت را برای وب مسترها بسیار ساده می کند و البته برخی قابلیت های فنی که در بهینه سازی و سئو سایت ما نیاز داریم و به صورت پیشفرض در این سیستم درنظر گرفته نشده است توسط این افزونه ها به سادگی قابل تنظیم و مدیریت خواهند بود.

دراین دوره آموزشی تنظیمات ساختاری که در سیستم وردپرس باید تنظیم و رعایت شود آموزش داده می شود و همچنین افزونه های سئو که برای سیستم وردپرس وجود دارند به صورت کامل آموزش داده می شوند. این افزونه ها و آموزش های مربوط شامل موارد زیر می باشد:

  1. Yoast SEO: the #1 WordPress SEO plugin
  2. Video SEO for WordPress plugin
  3. Local SEO for WordPress plugin

اطلاعات دوره حضوری آموزش سئو وردپرس

  • تعداد جلسات: ۲ جلسه
  • مبلغ دوره آموزش سئو ووردپرس : ۹۵،۰۰۰ تومان

اگر سیستم مدیریت سایت یا فروشگاه شما با وردپرس و ووکامرس می باشد این دوره ضمیمه برای شما کاربرد دارد و در صورتی که از سیستم مدیریت محتوا دیگری استفاده می کنید یا طراحی سایت و فروشگاه شما به صورت اختصاصی انجام شده است صرفا مباحث آموزشی خود دوره بسیار کامل بوده و می توانید تمام نکات و موارد گفته شده را در سایت خود پیاده سازی کنید و نیازی به این دوره ضمیمه ندارید.

ثبت نام و پرداخت آنلاین